SKUTECZNY MENEDŻER
Największy wpływ na małą rotację pracowników ma sprawna i doświadczona kadra menadżerska. Nie bez przyczyny mówi się, że "człowiek przychodzi pracować do firmy, a odchodzi od przełożonego".
To od kompetencji menedżera w dużej mierze zależy, czy pracownik ma poczucie, że się uczy, rozwija i podejmuje nowe wyzwania, czuje, że jest częścią zespołu. To właśnie szef powinien kreować pozytywną atmosferę w zespole.
Dobrze przygotowana do zarządzania kadra menedżerska to więc jeden z filarów ograniczenia rotacji pracowników, a przez to i kosztów związanych z rekrutacją oraz wdrożeniem nowego pracownika. Od kompetencji menedżera w dużym stopniu będzie także zależeć zaangażowanie i poziom motywacji pracowników.
Na ile menedżerowie w Twojej firmie wiedzą, jak zarządzać, aby stwarzać swoim pracownikom takie środowisko pracy?
Zespół WTTA wie, jak pracować z menedżerami, aby rozwijać ich kompetencje. Chętnie w tym pomożemy.
SZKOLENIA MENEDŻERSKIE

Dziś słowa "skuteczne zarządzanie" nabierają innego znaczania i wymagają konkretnych kompetencji. Dlatego do szkolenia menedżerów podchodzimy systemowo. Zawsze zaczynamy od zbadania sytuacji i określenia celów biznesowych szkolenia. Na tej podstawie powstaje "szyte na miarę" szkolenie, które ma dostarczyć praktycznych rozwiązań.
Przeprowadziliśmy dotychczas prawie 8000 godzin szkoleń. Pracowaliśmy z kadrą menedżerską średniego i wyższego szczebla średnich i dużych przedsiębiorstw.
Szkolenia menedżerskie przeprowadzone przez trenerów WTTA dotyczyły mi.in.:
-
zarządzania zespołem i przywództwa
-
wdrażania zmian w organizacji
-
motywowania i komunikacji z zespołem
-
wyznaczania i delegowania celów
-
dopasowania stylu zarządzania do zespołu
-
zarządzania coachingowego
-
efektywności osobistej menedżera
-
zarzadzania rozwojem pracowników
-
coachingu narzędziowego
-
mentoringu
-
zarządzania zróżnicowanym wiekowo zespołem...
Zapytaj nas o szczegóły. Dowiedz sie wiecej...
COACHING dla MENEDŻERÓW

Dbając o wysoką skuteczność działań rozwojowych, wspieramy kadrę menedżerską poprzez sesje coachingowe. Coaching może być uzupełnieniem szkoleń menedżerskich i wspierać wdrożenie konkretnych obszarów kompetencji. Może też stanowić odrębny tok rozwoju menedżera i dotyczyć mocno zindywidualizowanych potrzeb. Specyfika coachingu opiera się na jego indywidualnym podejściu do każdego klienta, pełnym „szyciu na miarę” , zgodnie z jego potrzebami.
Kiedy menedżer może potrzebować coachingu?
Kiedy spada zaufanie do menedżera i jego wiarygodność pośród pracowników, a przede wszystkim w sytuacjach:
-
braku wystarczających umiejętności przywódczych oraz interpersonalnych, tak by odpowiadały one oczekiwaniom organizacji
-
niepowodzenia w tworzeniu zespołu
-
problemów z morale pracowników w organizacji
-
braku informacji zwrotnych na temat podejmowanych działań
-
potrzeby upewnienia się co do skuteczności i adekwatności podejmowanych działań
-
potrzeby doskonalenia się / stałego rozwoju...
Coachowie współpracujący z WTTA to osoby z kompetencjami coachingowymi na poziomie PCC i MCC (według International Coach Federation), pracujący według najwyższych standardów coachingowych, praktycy biznesu i doświadczeni menedżerowie.
Zapytaj nas o szczegóły. Dowiedz się więcej...